tiistai 1. maaliskuuta 2011

Muheva keksiuutuus


Oon nyt jo muutaman päivän himoinnut noita uusia Kantolan Dops-keksejä ja aamunen Facebook-mainos oli viimeinen oljenkorsi. Kauppareissulla ne lähti mukaan ja mums mums vaan! Ihan kerrassaan parhaita. Ja juurikin maitoon dipattuna niin kuin käsketään, ei pelkältään oo mitenkään dominoa erityisempiä.

Kaiken kaikkiaan aika loistavaa mainontaa toi maitoon dippaus juttu. Eihän siinä sinällään oo mitään uutta ja ihmeellistä, koska käsittääkseni Ameriikanmaalla Oreoita ihan yleisestikin dippaillaan maitoon. Mutta koukku noissa Dops-mainoksissa on just se, että niitä mainostetaan nimenomaan maitoon dipattaviksi. Jos niitä ois mainostettu vaan kekseinä niin en ois ees ostanu. Mutta onneks ostin. Ihan naurettavan kalliitahan ne on, mutta noh, semmosta se on.

Ehkä näistä nyt sitten syntyy uusi Domino. Ken tietää.
Ameriikan Domino eli Oreo

Ei mikään huono idea haarukalla dippailla


Oreokuvat täältä ja täältä

2 kommenttia:

  1. Mä oon ihmetelly sitä mainosta. Oon jotenki kuvitellu et kekseissä on mukana joku dippi, ku se valkonen neste näyttää niin kovin valkoselta ja paksulta et en uskonu olevan maitoa. Mut kai noi telkkarin ADtki pystyy hienoihin kuvanparanteluihin ja myynti senku kasvaa. Mutta mulle tehoaa kyllä tä word-of-mouth, joten enköhän marssi huomenna ostoksille ja testaan dippauksen hienouden!

    -isosisko

    VastaaPoista
  2. Joo sitä mäkin naureskelin. Mutta kieltämättä maito jää vähän siihen keksiin ikään kuin "kiinni" kun siinä on semmosta kuviointia.

    -ps

    VastaaPoista