tiistai 8. maaliskuuta 2011

Jun(n)ailee

Ähähäää! Enhän minä vielä mihinkään päässyt. Laukku oli pakattu ja mukana, sain aikaiseksi sumplia yhden reseptin uusinnan kätevästi huomiselle Helsinkiin ja ostettua junaliput valmiiksi. Kunnes kaiken tämän ja muun täydellisen tehokkuuden jälkeen tajusin, että mun pitää ennen ensi viikon perjantaita käydä koululla tenttimässä yksi välikoe omalla ajalla. Nooooh, enhän minä ois ollu täällä enää ennen ensi viikon perjantaita ainakaan virka-aikaan. Ja koska akateeminen vapaus ei yllä kurssin pitäjiin, nielin kiukkuni ja tyydyin kohtalooni.

Uusintakierros siis täydellisille sumplimisille ja uusintalähtö huomenna näiden ihanien välikokeiden jälkeen. VR:n kanssa asioinnista en viitsi edes aloittaa. Se ei mennyt ihan niin kivasti laisinkaan. 

PS. Oli mulla asiaakin. Ostin ne Marimekko-Converset ja ne on just niin ihanat kun kuvista näyttää. Kivaa! 

2 kommenttia:

  1. Voi vitsi et on ihanat! Mistä ostit? Oletan et on mun kokoa ni voin sit lainailla... :P -is

    VastaaPoista
  2. Stokkan Onewaysta ihan Helsingistä kuule ostin. EHKÄ saat joskus lainata. Vaikka joskus räntäkeleillä ku en ite viiti käyttää. :)

    -ps

    VastaaPoista